Medewerkers achter laptop

Waarom zijn onze media zo sterk?

5 oktober 2023

Het onderwijs is een dynamische wereld waar het delen van kennis van onschatbare waarde is. Hoe zorg je ervoor dat jouw communicatie in het onderwijs relevant én effectief is? Met meer dan 30 jaar ervaring hebben we ons gespecialiseerd in het leveren van hoogwaardige media-oplossingen voor het onderwijs. Wat maakt onze media zo sterk? 

 

Sterke en langdurige samenwerkingen met mediapartners

De afgelopen 30 jaar hebben we sterke en langdurige samenwerkingen opgebouwd met onze mediapartners, bestaande uit toonaangevende (vak-)verenigingen en uitgeverijen. Dit waarborgt niet alleen dat de informatie die we verspreiden aan de hoogste normen voldoet, maar ook dat jouw boodschap een relevant publiek bereikt via hoogwaardige magazines, websites, nieuwsbrieven en sociale kanalen die echt in contact staan met het onderwijs.

Hoge autoriteit van de uitgever en hoge relevantie van de content

Onze media onderscheiden zich door hun hoge autoriteit en de relevantie van de content. Uit onderzoek (OMM, 2022) blijkt dat de relevantie van de content en de autoriteit van de uitgever de belangrijkste graadmeters zijn voor de kwaliteit en betrouwbaarheid van (vak-) media. 

Onafhankelijke redacties en streng a/r beleid

De redacties van onze mediapartners zijn volledig onafhankelijk en hanteren een streng beleid voor accuraatheid en betrouwbaarheid. We streven ernaar om alleen de meest relevante en actuele informatie te leveren. Dit betekent dat we niet alleen zorgen voor hoogwaardige content, maar ook voor een geschikte omgeving waarin advertenties worden weergegeven. We begrijpen dat de kwaliteit van de omgeving en de creatieve kwaliteit van de advertenties essentieel zijn voor het succes van jouw boodschap.

Gepersonaliseerd lidmaatschap/abonnement/inschrijving

Een gepersonaliseerd lidmaatschap, abonnement of inschrijving biedt de ideale ingang om je doelgroep te bereiken op het juiste moment en op de juiste plaats. Wanneer de doelgroep al een relatie heeft met het medium (zoals een lidmaatschap op een magazine), verhoogt dit het vertrouwen. Dit vertrouwen is opgebouwd uit meerdere variabelen, waaronder geloofwaardigheid, de juiste bron/uitgever, transparantie, nabijheid, lezersgerichtheid en dialoog (OMM, 2022).

Regelmatige frequentie

Onze media hebben een regelmatige frequentie, waardoor jij op verschillende momenten jouw campagnes kan plannen en zo blijven onderwijsprofessionals altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het onderwijs. In de snel veranderende wereld van het onderwijs is tijdigheid essentieel.

Uitgekiende cross media-mix

In het basis- en voortgezet onderwijs werken zo’n 300.000 onderwijsprofessionals. Bij OnderwijsMedia beschikken we over een uitgekiende crossmedia-mix om deze diverse doelgroep te bereiken. Op deze pagina kun je zelf rondstruinen door onze media.

We werken nauw samen met verenigingen van schoolleiders, vakverenigingen, vakbonden, uitgeverijen en influencers, waardoor we ervoor zorgen dat jouw boodschap het juiste publiek bereikt via de off- en online media van deze partners. Hoe we dit aanpakken? Bekijk onze cases op deze pagina.

Plan een vrijblijvende afspraak.

Onze media hebben een hoog bereik en zijn aanwezig in alle hoeken van het onderwijslandschap. Of je nu betrokken bent bij kinderopvang, basis-, voortgezet- of beroepsonderwijs, en je leidinggevende, lesgevende, of onderwijsondersteunende professionals wilt bereiken, wij beschikken over de juiste media om jouw boodschap effectief over te brengen, zodat je jouw doelgroep recht in het hart raakt.

Kortom, bij Onderwijs Media zorgen we ervoor dat jouw communicatie in het onderwijs doeltreffend, relevant en krachtig is. Neem contact met ons op en ontdek hoe we jou kunnen helpen om jouw doelen te verwezenlijken. Plan hier een afspraak.

 

arrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram